Chcesz żebyśmy troszczyli się o Twój kask? Chcesz zarejestrować kartę gwarancyjną? Co zyskujesz będąc z Nami?

Formularz zgłoszenia serwisowego

Pola oznaczone * są wymagane. Jeżeli chcesz wysłać kilka zgłoszeń, wypełnij formularz wielokrotnie.

Dane zgłoszenia
(znajduje się na odwrocie karty w lewym dolnym rogu)
Dokument (maksymalny rozmiar pliku to 500KB, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, png, pdf)
PLN
(maksymalnie 500 znaków)

Odbiorem i przesyłką zajmuje się firma DPD Polska, ale istnieje możliwość osobistego dostarczenia kasku. W tym celu prosimy o zamieszczenie takiej informacji w powyższym opisie usterki.
Zdjęcia (maksymalny rozmiar zdjęcia to 500KB, wymagane zdjęcia kasku ze wszystkich stron oraz zdjęcie szczegółowe usterki/usterek)
(Pola nieaktywne to terminy niedostępne.)

Wybierając tą opcję oświadczam, że zobowiązuje się zwrócić kask w stanie takim samym, w jakim został wypożyczony oraz nie użyczać go osobom trzecim. W razie nieszczęśliwego wypadku zrzekam się wszelkich roszczeń wobec właściciela kasku. Równocześnie zobowiązuje się pokryć koszty wszelkich uszkodzeń mechanicznych wynikających z błędnego użytkowania, winy umyślnej, niedbalstwa lub lekkomyślności oraz za przypadkową utratę. (SHOEI Polska zastrzega, że kaski zastępcze wydawane są w wyjątkowych, uzasadnionych w "opisie usterki" przypadkach)

Jeżeli wybrany przez Ciebie model kasku zastępczego, nie będzie w ustalonym terminie dostępny, zaproponujemy Ci inny.
Dane Twojego kasku
(Gdzie znajdę? kliknij)
(Gdzie znajdę? kliknij)
Dane korespondencyjne
 

Wypełniając powyższy formularz potwierdzam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w formularzu zgłoszeniowym dla potrzeb marketingowych (zgodnie z ustawą z dnia 29.09.1997r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Zapoznałem się i akceptuję regulamin.

Ta strona używa cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.